FedEx Euro 2021

Jako Oficjalny Partner Logistyczny turnieju, FedEx wesprze logistycznie 24 reprezentacje podczas 51 spotkań na 11 europejskich stadionach

Warszawa, 9 czerwca 2021 r. – Od rozpoczęcia zmagań na stadionie Olimpico w Rzymie 11 czerwca, po ostatni gwizdek na stadionie Wembley w Londynie miesiąc później, FedEx Express, spółka zależna FedEx Corp (NYSE: FDX) i największa na świecie firma zajmująca się przesyłkami ekspresowymi, będzie wspierał organizację turnieju UEFA EURO 2020, zapewniając specjalistyczny serwis logistyczny podczas 51 spotkań w 11 miastach.

Turniej UEFA będzie największym w historii jeśli chodzi o liczbę miast-gospodarzy.

„FedEx zapewni szybkość i dokładność, jakie są niezbędne przy organizacji tego rodzaju międzynarodowego turnieju, wykorzystując sieć połączeń lotniczych i drogowych” – powiedział David Canavan, Regional Chief Operating Officer w Europie. „Choć pandemia opóźniła sam turniej, to nie zmniejszyła naszego entuzjazmu. Nie możemy się doczekać, by móc połączyć fanów piłki nożnej na całym świecie. Przygotowywaliśmy do tego wydarzenia od ponad roku i jesteśmy gotowi do gry” – dodał.

Do obsługi turnieju FedEx oddelegował 260 specjalistów ds. logistyki, którzy skoordynują transport sprzętu i wyposażenia wszystkich reprezentacji, a także materiałów UEFA, w tym piłek, biletów czy uniformów. FedEx przetransportuje ponad 1,5 tys. ton materiałów, prezentując swoje możliwości w zakresie logistyki nie tylko w Europie.

FedEx Express wykorzysta m.in. swoje doświadczenie w sektorze e-commerce, by dostarczyć 160 tys. wydrukowanych biletów różnego typu (standard, VIP, czy kolekcjonerskie) pod adresy na całym świecie.

Magazyn FedEx Supply Chain w Veldhoven w Holandii zajmie się dystrybucją ponad 28 tys. uniformów UEFA dla osób obsługujących imprezę, wolontariuszy i sponsorów. Łącznie, przez tę lokalizację przejdzie ponad 250 ton ładunku.

Jeszcze przed rozpoczęciem turnieju, na europejskie stadiony trafi ponad 4 tys. oficjalnych piłek UEFA EURO 2020.

Specjalnie stworzony punkt obsługi FedEx w International Broadcast Center w Amsterdamie będzie na miejscu wspierać media we wszystkich wysyłkach.

Ponad 500 dzieci – kibiców, których zadaniem będzie podawanie piłek podczas turnieju, przeszło szkolenie w ramach programu FedEx Ball Kids, zdobywając nowe umiejętności.

Przy obsłudze turnieju UEFA EURO 2020, FedEx wykorzysta swoje usługi FedEx International Priority oraz FedEx International Economy, a także rozwiązania zaprojektowane specjalnie na to wydarzenie w obszarze wysyłek/odbiorów, magazynowania i wsparcia na miejscu rozgrywek. Jako jeden z największych na świecie pośredników celnych, FedEx wykorzysta swoje doświadczenie w tym zakresie, podczas dostaw m.in. biletów poza UE, w tym do Azerbejdżanu, Rosji czy Zjednoczonego Królestwa.

Poza obsługą logistyki turnieju, FedEx będzie też kontynuował wsparcie programów skierowanych do lokalnych społeczności. W ramach sponsoringu takich wydarzeń jak UEFA National Team i UEFA EURO 2020, FedEx współfinansuje wraz z organizacją UEFA Foundation for Children charytatywny program wspierający młodych ludzi zagrożonych bezrobociem w Rumunii, Irlandii, na Węgrzech i w Wlk. Brytanii. Cztery współpracujące z FedEx organizacje wykorzystują potencjał piłki nożnej do lepszego przygotowania młodych ludzi do wejścia na rynek pracy.

FedEx kontynuuje strategię wspierania najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie. Niedawno ogłoszono nawiązanie współpracy z UEFA Champions League, która rozpocznie się w sezonie 2020-22 i potrwa przez trzy kolejne sezony. Umowa obejmuje także sponsoring rozgrywek UEFA Super Cup, finałów UEFA Youth League oraz UEFA Champions League Futsal, a także UEFA eChampions League.

Więcej informacji na stronie: https://www.fedex.com/en-gb/sponsorship/euro2020.html

O FedEx Corp.
FedEx Corp. (NYSE: FDX) świadczy dla klientów na całym świecie szeroki zakres usług w zakresie transportu, handlu internetowego oraz biznesu. Posiadająca roczny przychód w wysokości 79 miliardów USD firma oferuje zintegrowane rozwiązania biznesowe za pośrednictwem spółek operacyjnych, współpracujących ze sobą oraz wprowadzających cyfrowe innowacje pod marką FedEx. Stale wymieniana wśród pracodawców cieszących się największym szacunkiem i zaufaniem pracowników, firma FedEx motywuje ponad 570 000 członków swoich zespołów do dbania o bezpieczeństwo oraz do skupiania się na potrzebach klientów i społeczności, przy zachowaniu najwyższych standardów etycznych i zawodowych. FedEx dokłada starań, aby w odpowiedzialny sposób łączyć ludzi i możliwości na całym świecie, tak by osiągnąć neutralność operacyjną pod względem emisji CO2 do 2040 roku. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę about.fedex.com.

Źródło: Informacja prasowa

Dorota Górska

Content Expert

Obserwuj nas w Google News i bądź na bieżąco!

 

Autor informacje